-39%
Le deal à ne pas rater :
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON AVR-X2800H, Enceinte ...
1190 € 1950 €
Voir le deal

Adieu speed tv

+4
mustangii
BigDan
Tropdeprojet
charger74
8 participants

Aller en bas

Adieu speed tv Empty Adieu speed tv

Message  charger74 Mer 14 Aoû 2013, 08:42

Officiellement le 19 aout, speed tv va devenir fox sports 1, un autre poste de sport ( comme si il y en avait pas assez. Fox va continuer de diffuser le nascar et certaines autre course, ainsi que barrett jackson.
Vraiment dommage
charger74
charger74
Régulier
Régulier

Ville/Région : Terrebonne
Masculin Nombre de messages : 71
Date d'inscription : 10/02/2008
Voiture(s) : dodge charger 1974, dodge charger 2008

Revenir en haut Aller en bas

Adieu speed tv Empty Re: Adieu speed tv

Message  Tropdeprojet Mer 14 Aoû 2013, 09:27

Il vont perdre des clients!
Tropdeprojet
Tropdeprojet
Maniaque
Maniaque

Ville/Région : Iberville
Masculin Nombre de messages : 972
Date d'inscription : 24/08/2008
Voiture(s) : 75 Gmc Sprint SP*86 C10*Yukon Denali*17 RVR*Lancer GTS*

Revenir en haut Aller en bas

Adieu speed tv Empty Re: Adieu speed tv

Message  BigDan Mer 14 Aoû 2013, 09:38

bizarre ! scratch 

BigDan
Légende
Légende

Ville/Région : st-jean baptiste/east angus ,sabrevois;en transit
Masculin Nombre de messages : 14350
Date d'inscription : 15/11/2007

Revenir en haut Aller en bas

Adieu speed tv Empty Re: Adieu speed tv

Message  mustangii Mer 14 Aoû 2013, 10:21

c'est etrange parceque a speed ils annoncent speed 2

_______________________________________________
François "don't need a GOODWRENCH" MustangII
mustangii
mustangii
Légende
Légende

Ville/Région : granby
Masculin Nombre de messages : 18226
Date d'inscription : 19/09/2004
Voiture(s) : mustangII 78

http://www.mustangii.monchar.com

Revenir en haut Aller en bas

Adieu speed tv Empty Re: Adieu speed tv

Message  dramis85 Mer 14 Aoû 2013, 10:33

Ah bon. Moi qui ecoute 75% du temps des emissions enregistrées sur speed,j'espere ne pas trop voir de difference.

dramis85
Régulier
Régulier

Ville/Région : st-lambert
Masculin Nombre de messages : 130
Date d'inscription : 16/06/2010
Voiture(s) : Ford mustang 5l 93

Revenir en haut Aller en bas

Adieu speed tv Empty Re: Adieu speed tv

Message  charger74 Mer 14 Aoû 2013, 11:13

Je ne veux pas trop de decevoir mais d'apres la description sur le site de speed, tu risque de voir une bonne difference
charger74
charger74
Régulier
Régulier

Ville/Région : Terrebonne
Masculin Nombre de messages : 71
Date d'inscription : 10/02/2008
Voiture(s) : dodge charger 1974, dodge charger 2008

Revenir en haut Aller en bas

Adieu speed tv Empty Re: Adieu speed tv

Message  Buick68 Mer 14 Aoû 2013, 12:31

Salut , je ne crois pas qu'on va sortir gagnant de cette "multiplication" . Ben Lavigne en avait parlé il y a quelques mois de ca .


Ca a fait pareil avec Sportsnet ... Pacific , West , Ontario et ONE ... les 3 premiers viennent dans un même package et pour ONE c'est un autre Rolling Eyes 

_______________________________________________
Donald
- C'est parti pour une nouvelle Tribune  !!! Depuis le 1-6-18
Facebook Twitter Instagram Youtube
Buick68
Buick68
Fondateur

Ville/Région : Beauce Nord
Masculin Nombre de messages : 15330
Date d'inscription : 01/10/2004
Voiture(s) : Skylark Custom 1968. Mustang GT convertible 2004

http://www.tribuneauto.com

Revenir en haut Aller en bas

Adieu speed tv Empty Re: Adieu speed tv

Message  Invité Mer 14 Aoû 2013, 20:06

Sprint SP a écrit:Il vont perdre des clients!
Ça va être le cas pour moi...


Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Adieu speed tv Empty Re: Adieu speed tv

Message  oli Mer 14 Aoû 2013, 21:49

bon je voulais me réabonner,je que je vais laisser faire:cry: 
oli
oli
Régulier
Régulier

Ville/Région : st-jerome
Masculin Nombre de messages : 164
Date d'inscription : 23/09/2007
Voiture(s) : nova 77 383pc

Revenir en haut Aller en bas

Adieu speed tv Empty Re: Adieu speed tv

Message  goldenrocket57 Jeu 15 Aoû 2013, 13:55

bien dommage pour cette belle chaine si populaire.Mais comme dit mustangii il annonce la chaine ''speed2'' quelqu'un cest quesque cest?

Jai specialement pris illico pour avoir la chaine speed et ses acote.ma tu devoir me resoudre a la chaine mancave et H2. grr 

_______________________________________________
Adieu speed tv Au_57o10

https://www.facebook.com/A9EsthetiqueAutomobile
goldenrocket57
goldenrocket57
Mordu
Mordu

Ville/Région : montreal/st-philemon(bellechasse)
Masculin Nombre de messages : 420
Date d'inscription : 03/11/2011
Voiture(s) : oldsmobile 1957/et/ ford focus 2007 zx5 ses

Revenir en haut Aller en bas

Adieu speed tv Empty Re: Adieu speed tv

Message  Tropdeprojet Jeu 15 Aoû 2013, 16:24

Domtruck a écrit:
Sprint SP a écrit:Il vont perdre des clients!
Ça va être le cas pour moi...

j'écoute des émissions de chars; Barrett, Gearz, TruckU... Donc, si y a plus c'est émissions, je vais changer de chaine. Je ne suis pas le nascar et rien à foutre du golf, hockey et foot.
Tropdeprojet
Tropdeprojet
Maniaque
Maniaque

Ville/Région : Iberville
Masculin Nombre de messages : 972
Date d'inscription : 24/08/2008
Voiture(s) : 75 Gmc Sprint SP*86 C10*Yukon Denali*17 RVR*Lancer GTS*

Revenir en haut Aller en bas

Adieu speed tv Empty Re: Adieu speed tv

Message  Buick68 Jeu 15 Aoû 2013, 17:18

Salut , moi je suis pas mal le Nascar mais les courses sont sur FOX , TSN ou encore RDS , les Pick up oui sont sur SPEED et les après courses .

Je me suis abonné au départ pour Barrett-Jackson ...

J'ai hâte de voir mais je crois que mes heures d'écoute vont descendre considérablement sur SPEED

_______________________________________________
Donald
- C'est parti pour une nouvelle Tribune  !!! Depuis le 1-6-18
Facebook Twitter Instagram Youtube
Buick68
Buick68
Fondateur

Ville/Région : Beauce Nord
Masculin Nombre de messages : 15330
Date d'inscription : 01/10/2004
Voiture(s) : Skylark Custom 1968. Mustang GT convertible 2004

http://www.tribuneauto.com

Revenir en haut Aller en bas

Adieu speed tv Empty Re: Adieu speed tv

Message  goldenrocket57 Jeu 15 Aoû 2013, 19:57

Vraiment cest une nouvelle que je m'attendais pas d'avoir. Dès demain je vais appeler videotron pour savoir quel chaine remplace ''speed''

ET voir ce que ca veut dire les annonce de ''speed2'' ??

Il vont me perdre comme client si jai pas aumoin une chaine de ''char'' 24/24 similaire a speed .. Boulet 

_______________________________________________
Adieu speed tv Au_57o10

https://www.facebook.com/A9EsthetiqueAutomobile
goldenrocket57
goldenrocket57
Mordu
Mordu

Ville/Région : montreal/st-philemon(bellechasse)
Masculin Nombre de messages : 420
Date d'inscription : 03/11/2011
Voiture(s) : oldsmobile 1957/et/ ford focus 2007 zx5 ses

Revenir en haut Aller en bas

Adieu speed tv Empty Re: Adieu speed tv

Message  goldenrocket57 Jeu 15 Aoû 2013, 21:33

Speed a perdu son contrat pour la Formule 1 et d'autres contrats importants, facque Speed va fermer.

- Fox Sports 1 va concurrencer ESPN et NBC Sports Network. Ce qui a été annoncé : UEFA Champions League, the UEFA Europa League, the NASCAR Sprint Cup Series, Major League Baseball (starting in 2014), the UFC, the NASCAR Camping World Truck Series (voir wiki anglo).
- Fuel TV devient Fox Sports 2.
- Fox Soccer devient FXX, donc toutes les comédies de FX passent à FXX. Les sports sur FX s'en vont sur FS1.

Récemment, il est entendu que Fox n'a pas conclu d'entente avec quatre câblodistributeurs majeurs américains, donc jusqu'à temps que le contrat pour Speed expire, Fox va continuer d'opérer une version cheap de Speed pour respecter le contrat.

On l'a deviné, Sportsnet et TSN peuvent obtenir des droits sur du contenu que FS1 va diffuser, il y aura donc soit un blackout ou des émissions de remplissage pour le Canada.

La question pile ou face, est-ce que le Canada va recevoir le nouveau FS1 ou la version cheap de Speed ? On verra le mois prochain.

Si je me fie à mon horaire télé sur »tvlistings.zap2it.com/ on aura droit à la version cheap de Speed dès le 17 août.
R U Faster Than a Redneck, Drag Race High, Stuntbusters, etc. En répétition nuit et jour.
Donc pour nous canadiens, on nous enlève le vrai Speed et on le remplace par absolument rien.

Pour ceux qui pensaient que Speed allait virer en une chaîne de reprises sans intérêt comme BookTelevision ou MovieTime, hé bien Fox a décidé de diffuser sur Speed Canada les sports automobiles produites pour Fox Sports 1 et FS2, dont la NASCAR.
Voir : »canadiansportsfan.wordpress.com/···-canada/

Apparemment, la version "cheap" de Speed aux États-Unis n'aura pas droit à ces sports automobiles en direct.
**********Pensé a regarder pour la chaine speed2*************

_______________________________________________
Adieu speed tv Au_57o10

https://www.facebook.com/A9EsthetiqueAutomobile
goldenrocket57
goldenrocket57
Mordu
Mordu

Ville/Région : montreal/st-philemon(bellechasse)
Masculin Nombre de messages : 420
Date d'inscription : 03/11/2011
Voiture(s) : oldsmobile 1957/et/ ford focus 2007 zx5 ses

Revenir en haut Aller en bas

Adieu speed tv Empty Re: Adieu speed tv

Message  Buick68 Sam 17 Aoû 2013, 13:24

Fox Sports 1 a écrit:GENERAL FS1 QUESTIONS
Q: What is FOX Sports 1?
A: FOX Sports 1 is America’s newest sports network, a national 24-hour cable channel being launched by FOX on August 17, 2013.

Q: What is FOX Sports 2?
A: FOX Sports 2 is an extension of FOX Sports 1 that features live coverage of sporting events and connects with fans through entertaining studio shows and original programming.

Q: How will I know what channel FOX Sports 1 is on?
A: In most markets, FOX Sports 1 will be located in the same channel position now occupied by SPEED.  As we get closer to launch, more updated FOX Sports 1 information will be available via the Channel Finder (Click here).

Q: What can I do if I don’t get FOX Sports 1 on August 17?
A: We would suggest that you place a call to your TV provider and let them know that you’d really like to have FOX Sports 1 included in your basic package.

Q: Will I have to pay more for FOX Sports 1?
A: For the overwhelming number of viewers who subscribe to a cable, satellite or telephone company video service, FOX Sports 1 will likely be included in your expanded basic level of service at launch.

Q: How will FOX Sports 1 be different from the other sports networks I get?
A: Over the past several years, FOX Sports has acquired or renewed rights agreements with entities like the FIFA World Cup, MLB, NASCAR, NFL, UFC and collegiate conferences like the Big Ten, Big 12, Big East, Conference USA, Pac-12, and soccer leagues around the world to develop a full, robust programming schedule. FOX Sports 1 will have nearly 5,000 hours of live event, news and original programming annually.

Q: In addition to NASCAR, what sports will FOX Sports 1 televise?
A: FOX Sports 1 has seven pillar sports: college basketball and football, MLB, NASCAR, NFL (ancillary programs), soccer and UFC. FOX Sports 1 boasts nearly 5,000 hours of live event, news and original programming annually and that number will continue to grow. College football on FOX Sports 1 is highlighted by regular season coverage of Big 12, Pac-12 and Conference USA games. FOX Sports 1 carries dozens of exclusive prime time college basketball games from the Big East, Big 12, Pac-12 and Conference USA and the network is home to the Big East men’s basketball tournament. Starting in 2014, select MLB League Championship Series and Division Series games as well as regular season games are coming to FOX Sports 1. Soccer is highlighted on FOX Sports 1 with the world’s most prolific club soccer competitions, UEFA Champions League and UEFA Europa League and CONCACAF Champions League. FOX Sports 1 carries the world’s oldest soccer competition, the FA Cup; CONCACAF Gold Cup; CONCACAF Qualifiers, FIFA Women’s World Cup coverage in 2015 and 2019; FIFA Men’s World Cup coverage in 2018 and 2022. UFC is also a core programming pillar. In addition to Saturday pay-per-view preliminary cards, Wednesday nights are home to the UFC with UFC Tonight, live events and The Ultimate Fighter.

Q: Can I get FOX Sports 1 on my phone or tablet?
A: When FOX Sports 1 launches in August, the FOX Sports GO app will also be released. The groundbreaking mobile sports experience for iPhone, iPad, Android devices and web will offer more than 1,100 live games and events from across FOX Sports, FOX Sports 1 and FOX Sports’ 22 regional sports networks. It will also have scores, highlights, news, stats and analysis. Access to games and live events will be free to fans who receive their video programming from a participating cable, satellite or telephone company.


NASCAR ON FOX SPORTS 1
Q: Will NASCAR Sprint Cup Series races be on FOX and FOX Sports 1?
A: FOX Sports 1 also carries select NASCAR Sprint Cup Series events beginning 2015. In 2014, FOX broadcast channel will continue to broadcast the races from Daytona through Dover as in the past. In addition, FOX Sports 1 will be the home of NASCAR Camping World Truck Series races.  The NASCAR Sprint All-Star race, all SpeedWeeks events  including Daytona 500 Qualifying, Sprint Unlimited at Daytona, the Budweiser Duel, and NASCAR Sprint Cup Series and NASCAR Camping World Trucks Series Practice and Qualifying sessions will continue to air on FOX Sports 1. Additionally, FOX Sports 1 carries NASCAR RaceDay, NASCAR Victory Lane and Race Hub shows.


Q: Where can I find my favorite NASCAR shows?
A: NASCAR Race Hub will air weekdays at 4:30pm ET on FOX Sports 1. NASCAR RaceDay and NASCAR Victory Lane will continue to lead into and air following NASCAR Sprint Cup Series races.  Fans can continue to check NASCAR.com and FOXSports1.com for TV schedules or check local listings.


What other NASCAR programs will be on FOX Sports 1?
A: NASCAR Camping World Truck Series races, Speed Weeks coverage, NASCAR Sprint Cup Series and NASCAR Camping World Truck Series Practice and Qualifying sessions.  FOX Sports 1 will continue to carry NASCAR RaceDay, NASCAR Victory Lane and Race Hub shows.

SPEED QUESTIONS
Q: What happens to SPEED programming when FOX Sports 1 launches?
A: FOX Sports continues its major commitment to motorsports programming with top-level NASCAR events, including NASCAR Sprint Cup Series and NASCAR Camping World Truck Series races as well as popular programs like NASCAR RaceDay, NASCAR Victory Lane and RaceHub.

Q: What will happen to the SPEED website?
A: NASCAR news, updates and editorial features will live under the “NASCAR” section on FOXSports.com.  SPEED.com will continue to cover all other motorsports news and series such as F1, IndyCar, MotoGP, Supercross, Sports Car racing and more.

Q: What will happen to SPEED’s social media platforms?
A: The SPEED Facebook (facebook.com/speed) and Twitter (@SPEED) accounts will continue to provide motorsports news and coverage as they have in the past.  Also, NASCAR fans will still be able to engage with high quality content via the NASCARonFOX facebook (facebook.com/NASCARonFOX) and twitter pages (@NASCARonFOX).

_______________________________________________
Donald
- C'est parti pour une nouvelle Tribune  !!! Depuis le 1-6-18
Facebook Twitter Instagram Youtube
Buick68
Buick68
Fondateur

Ville/Région : Beauce Nord
Masculin Nombre de messages : 15330
Date d'inscription : 01/10/2004
Voiture(s) : Skylark Custom 1968. Mustang GT convertible 2004

http://www.tribuneauto.com

Revenir en haut Aller en bas

Adieu speed tv Empty Re: Adieu speed tv

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum